עוגה מדהימה
העוגה היתה מושלמת ומהממת, טעימה מאוד, עלתה על כל הציפיות! בת אל קונדיטורית מעולה!
אדיר
יצירתית להפליא! ממלאה כל משאלה ומיישמת בדרך היפה, אסטטית, חכמה, יצירתית וטעימה ביותר.
אל תפספסו ותזמינו עוגות, עוגיות, סוכריות לכל אירוע! התוצאה עולה על כל ציפייה!
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
דקל
אתר אמין, תקשורת מצויינת מול הגברת, עמידה בזמנים, מומלץ
ניר
מוצר מושלם , עוגה טעימה ואיכותית !
קונדטוריה מומלצת מאוד יחס אישי ומפנק.
תודה רבה מתוקמאור
מיטל
הי אין לי מילים בחיים לא אכלתי עוגה מעוצבת טעימה כל כך
והעוגה שהכנת ברמה וטעימה בלי טעמים מוזרים שחשבתי שישי בדרך כלל בעוגות מעוצבת
תודה רבה רבה אין עלייך 🥰
בר
עוגות יפות בצורה בלתי רגילה וטעימות !!! השירות היה אדיב והיחס אישי ממליצה בחום !!!!
דסטה
העוגה הייתה טעימה, הכי חשוב יצאה מושלמת
תודה חיים❤️
מעכשיו מזמינה רק אצלך
חנה מנור
רויטל תודה רבה על העוגות היפות. עשינו בחירה מוצלחת ואני מאמינה שעוד נמשיך להזמין ממך
ליאורה
סתיו.אני הייתי המומה מהעוגה שעשית.איזה כשרונית את.יפה מאוד מעל המצופה.תודה רבה על הכול.שנחזיר לך רק בשמחות!!
נטע
הזמנתי מהם עוגת עם תמונה מודפסת מעל.
הכל יצא מושלם: גם עוגה הייתה טעימה וגם תמונה יצאה ברורה. ממליץ בחום!
אורנה
תודה שולי, הזמנתי משלוח ליום הולדת של הבת שלי מארז קינוחים טבעוני והיא ממש אהבה
זה מה ששלחה לי...
טעיםםםםם, הפאי פקאן מושלםם והבראוניז מויסט 🤤 טנקיו מאמו❤️
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
שירה
עוגה טעימה מאוד , מושקעת ומחיר שווה לכל כיס והכי חשוב- הילד היה בעננים! סתיו אלופה!!
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור
אריאל
אשה מדהימה לפני הכל !!
קיבלתי עוגה ליום ההולדת שלי ברמה הכי גבוהה שיש!! פשוט ידיי זהב! מומלץ.
שלמות יתר
העוגה הגיעה משורטטת ברמת על, כל ביס מתמכרים יותר..
אשתי הופתעהההה מאוד
תודה סתיו על ידי זהב.
טובה
היה טעים מאודדדד
הם מאוד התרגשו
אין עליך,אלופה,תצליחי
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!