אורפז
תןדה יקירה❤️❤️ אין עליך בעולם. שירות 100!!
המווון תודה עוגה מושלמת!!! ❤️❤️
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
כרמית כהן
עוגה מהממת
הילדה בעננים!!!
תודה רבה ושבת שלום🩷🙏
סיגי
היי מקסימה שאת, אני לא טעמתי אבל אנשים ממש אהבו ואמרו שהעוגה טעימה ממש, תודה רבה יקירה ❤️
אופק
תודה שולי! הטארט היה מושלם חיסלנו אותו אבל לצערי שכחתי לצלם 😅
באמת תודה רבה, זה היה יפיפה כמו שזה היה מעולה
יעל
אני בדיוק התיישבתי אחרי התופת
אמרתי אשלח לך הודעה חחח תקשיבי העוגה נדירההה טעימה ממש בעלי שלא נוגע בכלל בעוגות ועוד עוגת קצפת ושכבות עףףף עליה ממש.
שימחת את הילדה שלי ואת החברות שלה שה' יישמח אותך ויברך אותך בבריאות ושמחה ❤️
תודההרבה על הכל תצליחי את לגמרי תותחית על חלל!!!
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
אוסנת ב
כל מי שמעוניין בעוגות מושלמות, יפות וטעימות לקנות רק פה!!! ממליצה בחם
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
Revital
היי מאמוש
רציתי להגיד תודה
היתה עוגה מרשימה וממש ממש ממש טעימה
לא להאמין שזה פרווה 🥰
ממש תודה ואני כמובן אדאג להמליץ ❤️
דיקלה בנינסון
תודה רבה שהתגייסת בכזה מעט זמן בכזאת עוגה!
היא נראת ואוו, והיתה טעימה ממש! וזה היה אדיר שעשית ללא גלוטן, הילדים שלא אוכלים גלוטן עפו על זה. תודה רבה❤️
אריאל
אשה מדהימה לפני הכל !!
קיבלתי עוגה ליום ההולדת שלי ברמה הכי גבוהה שיש!! פשוט ידיי זהב! מומלץ.
אדיר
יצירתית להפליא! ממלאה כל משאלה ומיישמת בדרך היפה, אסטטית, חכמה, יצירתית וטעימה ביותר.
אל תפספסו ותזמינו עוגות, עוגיות, סוכריות לכל אירוע! התוצאה עולה על כל ציפייה!
נירו
תודה לך הזמנתי ליום ההולדת של אישתי
העוגה היתה טעימה ממש ונראית ממש טוב אישתי עפה על זה...
אביגיל
היי צהריים טובים!
רציתי לומר לך שהכנת עוגה מעולה באמת ! לא רק שהייתה מהממת ברמות אלא גם ממש טעימה, ובדרכ אני לא אחת שמתלהבת מהטעם של עוגות מעוצבות.
מקווה שאת תמשיכי לעסוק בזה כי בנתיים השגת לעצמך לקוחה חוזרת. אין ספק שאת לגמרי הוגנת במחיר ופיירית לבצע ממנה הזמנות !
אז תודה לך ❤️
רויטל
הזמנתי ליום ההתארגנות של החתונה. יצא מהמם ממש כמו בתמונה. לקחתי ללא גלוטן והביקורות על הטעם היו מטורפות. תודה לבעלת העסק על הזמינות והסבלנות . מאוד מאוד מומלץ!!
קרן כהן
העוגה היתה ממש טעימה ומאוד מאוד יפה...הם מאוד אהבו אותה❤️🙏
ב"ה המלצתי עלייך והכי מגיע לך❤️
סהר
שירות מעולה. הזמנתי עוגת מספרים, היתה טעימה מאוד, מספיק למלא אנשים, והכי חשוב התאים לכולם, חלק רצו עם פירות וחלק שוקולדים, אתם אלופים!
בר
עוגות יפות בצורה בלתי רגילה וטעימות !!! השירות היה אדיב והיחס אישי ממליצה בחום !!!!
יובל
תודה רבה על העוגה כולם התלהבו
הילדים רבו על החטיפים למעלה 😂
העוגה היתה טעימה ומעולה תודה על הכל
ואני חייב להזמין מתישהו את העוגה השניה עם הפירות יער והגלסאז'