דקל
אתר אמין, תקשורת מצויינת מול הגברת, עמידה בזמנים, מומלץ
אורפז
תןדה יקירה❤️❤️ אין עליך בעולם. שירות 100!!
המווון תודה עוגה מושלמת!!! ❤️❤️
ליטל
היי,ההתלהבות מהעוגה היתה גדולה
לא רק מהנראות
גם הטעם נהדר
תודה ענקית
שירה
עוגה טעימה מאוד , מושקעת ומחיר שווה לכל כיס והכי חשוב- הילד היה בעננים! סתיו אלופה!!
מיטל
הי אין לי מילים בחיים לא אכלתי עוגה מעוצבת טעימה כל כך
והעוגה שהכנת ברמה וטעימה בלי טעמים מוזרים שחשבתי שישי בדרך כלל בעוגות מעוצבת
תודה רבה רבה אין עלייך 🥰
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
אופק
תודה שולי! הטארט היה מושלם חיסלנו אותו אבל לצערי שכחתי לצלם 😅
באמת תודה רבה, זה היה יפיפה כמו שזה היה מעולה
קרן כהן
העוגה היתה ממש טעימה ומאוד מאוד יפה...הם מאוד אהבו אותה❤️🙏
ב"ה המלצתי עלייך והכי מגיע לך❤️
אלון
ממליץ בחום על רחלי! קשה למצוא אופה של עוגות טבעוניות, והעוגה שלה הייתה כל כך אוורירית, נימוחה וטעימה שכולם פשוט טרפו אותה. השירות היה מעולה עם תקשורת מיידית ונעימה, ורחלי זרמה עם כל הבקשות שלי כולל הדפסת תמונה וכיתוב. בנוסף, היא התאימה את צבעי הקישוטים בצורה מושלמת להדפס ולקונספט. העוגה הייתה פשוט מדהימה והיה ממש חבל להרוס אותה! :)) מזל שהספקנו לצלם לפני. ממליץ בחום!
סהר
שירות מעולה. הזמנתי עוגת מספרים, היתה טעימה מאוד, מספיק למלא אנשים, והכי חשוב התאים לכולם, חלק רצו עם פירות וחלק שוקולדים, אתם אלופים!
כרמית כהן
עוגה מהממת
הילדה בעננים!!!
תודה רבה ושבת שלום🩷🙏
מרגרט
תודה רבה. עוגה היתה טעימה מאוד ויפה.
הזמנו בלי גלוטן היה מוצלח מאוד.
אריאל
אשה מדהימה לפני הכל !!
קיבלתי עוגה ליום ההולדת שלי ברמה הכי גבוהה שיש!! פשוט ידיי זהב! מומלץ.
מאיה אפרגון
טל מאוד אהבה את העוגה, והיא גם היתה מאוד טעימה❤️ תודה רבה לאיריס על הכול ושנה טובה❤️🙏🥂
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
Revital
היי מאמוש
רציתי להגיד תודה
היתה עוגה מרשימה וממש ממש ממש טעימה
לא להאמין שזה פרווה 🥰
ממש תודה ואני כמובן אדאג להמליץ ❤️
מאיה
מושלם טעים ומהמם!! תודה רבה❤️🙏🙏
ממליצה על איריס בחום רב ובשמחות🤍🤍
יובל
תודה רבה על העוגה כולם התלהבו
הילדים רבו על החטיפים למעלה 😂
העוגה היתה טעימה ומעולה תודה על הכל
ואני חייב להזמין מתישהו את העוגה השניה עם הפירות יער והגלסאז'
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
רויטל
הזמנתי ליום ההתארגנות של החתונה. יצא מהמם ממש כמו בתמונה. לקחתי ללא גלוטן והביקורות על הטעם היו מטורפות. תודה לבעלת העסק על הזמינות והסבלנות . מאוד מאוד מומלץ!!