עוגות בצק סוכר
משה
אבא מאוד שמח והתרגש מהעוגה
היא הייתה גבוהה יפה ומרשימה
טעימה מאוד מאוד ועשירה
תודה רבה רבה
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️
רחלי
ממליצה בחום,
לקחתי את לבנה לארוע של 50 איש
כולם פה אחד ואווווו
תודה יקירתי על ההשקעה והטעמים
🤗
Revital
היי מאמוש
רציתי להגיד תודה
היתה עוגה מרשימה וממש ממש ממש טעימה
לא להאמין שזה פרווה 🥰
ממש תודה ואני כמובן אדאג להמליץ ❤️
מאיה
תודה על עוגה מושלמת לנסיכה שלי
היא הייתה גם מאוד טעימה 😋 את אלופה מוכשרת
בטירוף!!!
תייגתי אותך באינסטגרם לפעם הבאה 😉
סיגי
היי מקסימה שאת, אני לא טעמתי אבל אנשים ממש אהבו ואמרו שהעוגה טעימה ממש, תודה רבה יקירה ❤️
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה
Avital
העוגת בנטו הייתה ממש טעימה וטרייה! השירות היה מעולה , והכול הגיע בדיוק כמו שביקשתי. קניתי את העוגה לבן הזוג שלי ליום הולדת – והוא ממש אהב אותה ❤️ תודה רבה!
Shirel
תקשיביייי שהעוגהההה מטורפתתתת לא מספיק שהיא נדירה בעיצוב יותר יפה ממה שרציתי היא גם הייתה טעימה ברמותתתת!!!!!
תודה רבההה אין ספק שזו לא הזמנה אחרונה ממך❤️❤️❤️
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
ליטל
היי,ההתלהבות מהעוגה היתה גדולה
לא רק מהנראות
גם הטעם נהדר
תודה ענקית
לקוחה מעריצה
פשוט ואוו !! אין מילים לתאר את ההתרגשות של הבת שלי ברגע שהיא ראתה את העוגה !
יודית מקסימה, אדיבה, וישר באה לעזרתי ועשתה בדיוק כמו שהסברתי לה שאני רוצה,
הבת שלי הייתה בעננים והעוגה יצאה פשוט מושלמת.
רוצה להמליץ על יודית ועל העוגות הטעויות והיפייפיות שהיא מייצרת- כבר פעם שלישית שהזמנתי עוגה וכל פעם מחדש אני מרוצה !!
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו
תהילה לולו
אהובה העוגה הייתה מושלמת אחת הנדירות שאכלתי!! כולם עפו עליה ובצדק. תודה רבה לך שהיית חלק מהשמחה שלנו❤️❤️ שבת שלום
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
דנה
היה מדהים
מפתיע מאוד
וטעים!!
אלף תודות
את מוכשרת ברמות
❤️❤️❤️❤️
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️