דקל
אתר אמין, תקשורת מצויינת מול הגברת, עמידה בזמנים, מומלץ
בר
עוגות יפות בצורה בלתי רגילה וטעימות !!! השירות היה אדיב והיחס אישי ממליצה בחום !!!!
מירי
בוקר טוב מאמי
תקשיבי חייבת לציין שהעוגה פשוט אליפותתתת שיחקת אותה חבל על הזמן
מפתיע כמה שהייתה טעימה יחסית לפרווה
אין את פשוט מושלמתתת
אין ספק שזאת הפעם הראשונה ולא האחרונה שלך איתנו בחגיגות
אסתר
היי בוקר טוב ושבוע מבורך!
רציתי להודות לך על העוגה המושלמת מבחוץ וטעימה מאוד מבפנים מחכה לחגיגה נוספת להזמין ממך שיהיה לך שבוע טוב ❤️
ניר
מוצר מושלם , עוגה טעימה ואיכותית !
קונדטוריה מומלצת מאוד יחס אישי ומפנק.
תודה רבה מתוקמאור
מיקה
או מי גאדדדדדדדדדד
אמאאא אמא אמא אמא ואבא
תקשיבי לי טוב זה מווווושלם!!!
נטע
הזמנתי מהם עוגת עם תמונה מודפסת מעל.
הכל יצא מושלם: גם עוגה הייתה טעימה וגם תמונה יצאה ברורה. ממליץ בחום!
מורן
שתהיי לי בריאה
את לא מהעולם הזה!
העוגות נראות וואו ❤️
מזל שיש לנו אותך ❤️
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
תהילה
ואיייי סתיו חייבת להגיד לך תודה ענקית חוץ מזה שהעוגה יפיפיה היא גם טעימה מאד ❤️❤️❤️ואת מיקצועית ביותר
שמחה בלב
עוגה מהממת פשוט מושלמת ,תודה רבה תפארת יקרה
על העיצוב המיוחד לנסיכה שלנו שהתרגשה מאוד וגם אנחנו
ולא הפסיקה ללקק את הקרם בטעם מסטיק
יישר כח אלופה !!!
ראות
טוב, הבטחתי פירוט, אז תתכונני,
העוגה הייתה מצויינת, מעל ומעבר לכל הציפיות שלי!
הייתי בטוחה שהחיות הן מקרטון, אז זה יצא ממש מגניב שהן אכילות.
וגם, תמיד תהיתי אם העיצוב של העוגה בא על חשבון הטעם, וזה ממש לא! העוגה הייתה אחת הטעימות, עם כל השכבות והקרם, ממש מצויינת, כולם התלהבו ונהנו ודניאל במיוחד,
כל כך התלהבתי, שהבאתי את העוגה לדניאל לפני שהספקנו לצלם כמו שצריך, ודניאל ישר תפסה את ה 2, וליקקה מהקרם אז מזל שיש את התיעוד שלך.
תודה רבה רבה על הסבלנות והתוצר הסופי !!
המשך שבת שלום
עמית ח.
העוגה היתה מדהימה באמת,
חלומי ברמות,
לבנוש תודה רבה על העוגה המדהימה והטעימה,
מחכה כבר לעוד פעם!!
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
שירה
אין מספיק מילי לתאר...
לבנה יקרה
את היופי ואת הטעם,
קיצר לא נשאר כלום
טעים טעים טעים
תודה ענקית
מכולנו ❤️❤️❤️
אוסנת ב
כל מי שמעוניין בעוגות מושלמות, יפות וטעימות לקנות רק פה!!! ממליצה בחם
אריאל
אשה מדהימה לפני הכל !!
קיבלתי עוגה ליום ההולדת שלי ברמה הכי גבוהה שיש!! פשוט ידיי זהב! מומלץ.
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
מהמם
עוגה פשוט טעימה ואיכותית.. סתיו אחת המקצועיות שפגשתי בתחום והשירות וואו!!!
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה