נורית
אי אפשר להפסיק לאכול
היה כל כך טעים בטוחה שניפגש שוב!
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
אודליה
וואוווווו את לא מבינה העוגה התחסלה היה טעים ברמותתתת
אין עלייך אלופה!!!!!!❤️❤️❤️
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
שני
הזמנתי עוגת בנטו, חוויה יוצאת דופן: שירות מעולה, העוגה הגיעה בזמן, הייתה טרייה, יפיפייה ומאוד מאוד טעימה. ממליצה בחום, אין ספק שאת יודעת את העבודה. מבחינתנו היה 10 מתוך 10! ❤️
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו
רחלי
ממליצה בחום,
לקחתי את לבנה לארוע של 50 איש
כולם פה אחד ואווווו
תודה יקירתי על ההשקעה והטעמים
🤗
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
סיגי
היי מקסימה שאת, אני לא טעמתי אבל אנשים ממש אהבו ואמרו שהעוגה טעימה ממש, תודה רבה יקירה ❤️
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
יונית
העוגה נדירה!!!ממש טעימה!!
איתן היה בעננים מהעוגה והילדים רבו מי אוכל איזה חלק. גם אחיינים שלי טעמו ואמרו שהעוגה טעימה מאוד!!!❤️
יאנה מבשב
תודה שהבאת לנו את העוגה, העוגה שלכם ממש טעימה
מאוד אהבנו אותה קלילה קלאסית ממש לא כבדה
אנחנו בטח נזמין ממך עוג עוגות ממש אהבנו את העוגה
באמת תודה רבה
אלי
העוגה הייתה יפהפייה (יפה יותר מהתמונה) וטעימה מאוד. העוגה הוציאה וואו גדול מהבנות כשהעוגה יצאה אל השולחן ועשתה את חלקה בשואו של יום ההולדת.
משה
אבא מאוד שמח והתרגש מהעוגה
היא הייתה גבוהה יפה ומרשימה
טעימה מאוד מאוד ועשירה
תודה רבה רבה
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה
עוגה מדהימה
העוגה היתה מושלמת ומהממת, טעימה מאוד, עלתה על כל הציפיות! בת אל קונדיטורית מעולה!
מאיה
תודה על עוגה מושלמת לנסיכה שלי
היא הייתה גם מאוד טעימה 😋 את אלופה מוכשרת
בטירוף!!!
תייגתי אותך באינסטגרם לפעם הבאה 😉
Avital
העוגת בנטו הייתה ממש טעימה וטרייה! השירות היה מעולה , והכול הגיע בדיוק כמו שביקשתי. קניתי את העוגה לבן הזוג שלי ליום הולדת – והוא ממש אהב אותה ❤️ תודה רבה!
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה