שירר
העוגה היתה טעימה ברמותת
הכל חוסלללל
תודה רבה!!
אופק
תודה שולי! הטארט היה מושלם חיסלנו אותו אבל לצערי שכחתי לצלם 😅
באמת תודה רבה, זה היה יפיפה כמו שזה היה מעולה
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
קרולין
היי בוקר טוב
תקשיבי אלפי פרגונים על העוגה המושלמת שהכנת, לא מספיק שהנראות שלה הייתה מושלמת.
היא הייתה טעימה ברמות. אין ספק שכל אירוע אחזור אלייך ❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎂🎂
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!
אילנה
שולי רציתי לכתוב לך שהעוגה היתה לנו ממש טעימה, מושלמת ואני חולמת עליה בלילות!!❤️
חושבת כבר במה אני אאתגר אותך ליום הולדת 50...
והתוספת של טל 🤣
הזמנתי את העוגה הזאת ליומולדת של אילנה והיא היתה אחת הטעימות
יאנה מבשב
תודה שהבאת לנו את העוגה, העוגה שלכם ממש טעימה
מאוד אהבנו אותה קלילה קלאסית ממש לא כבדה
אנחנו בטח נזמין ממך עוג עוגות ממש אהבנו את העוגה
באמת תודה רבה
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו
אופיר
כולם אהבוו ועפו על זה!!
אמרו שהיא לא רק ניראת יפה
היא ממש ממש טעימה
בראשית
תודה לך!
הצלת אותי!
הקינוחים טעימים בטירוף !!!!
אורפז
תןדה יקירה❤️❤️ אין עליך בעולם. שירות 100!!
המווון תודה עוגה מושלמת!!! ❤️❤️
עדן
שמגיע מגיע !!
מארז מושלם , ואין מה לדבר על היחס של אוריה .
כל מי שרוצה לפנק את האהובים שלו , ממליצה בחום !!!
אני חד משמעית אזמין שוב 🤍
אלכס
העוגה יצאה מושלמת גם בנראות וגם בטעם, באתי אליה בדי הדקה ה90 ובלי להגיד שום דבר על זה שאין זמן הספיקה להכין את העוגה במהירות. גם בקבלה של העוגה היא הביאה אותה בחיוך וגם כתבה הודעה של איך להחזיק את העוגה ואיך לפעול איתה כדי שלא תהיה פשלה
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה
רחלי
היי סתיו,
היה הלם מוחלט...
*זו הייתה קלאסיקה במיטבה,*
*אלגנטיות מלכותית ואצילה*
*את יותר מאלופה*
*מגשימה כל חלום*
*עפה על כל דימיון*
אין לי מילים...
תודה לך אהובה
*ש ל י מ ו ת* של יצירה
באהבה ❤️
נפגש בעז"ה בארוע הבא
בקרוב...
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!