רותם
תודה רבה היה מושלם❣️
גם בדקה ה-90 ומאוד איכותי וטעיםםםםם
ענבל
אנשים יקרים יש פה אישה מדהימה עם ידי קסם שמכינה מארזים מעלפים
המארז מושקע כל כך שכואב הלב לאכול אותו והכי חשב מיוחד מאד וטעים.
הודיה את מהממת מומלץ בחום😄
אורנה
תודה שולי, הזמנתי משלוח ליום הולדת של הבת שלי מארז קינוחים טבעוני והיא ממש אהבה
זה מה ששלחה לי...
טעיםםםםם, הפאי פקאן מושלםם והבראוניז מויסט 🤤 טנקיו מאמו❤️
מרינה
מחיר מושלם עבור מארז יפה איכותי וטעים מאוד 🤍 תודה לנטלי אל שרות אדיב
שולי
קיבלתי ליומולדת היה פשוט מושלם ולכן הזמנתי בעצמי ליומולדת של חבר. ממליצה בחום
יעקב
מארז מושלם! כל קינוח משובח ואיכותי! לקחנו את המארז איתנו לחופשה וזה שידרג לנו את החויה!
אורית
ממליצה בחום על הודיה
הייתי בחופשה באילת ורצינו להפתיע את הבת שלי במשלוח מתוק ומהמם והודיה צ'יק צ'ק נתנה לנו שירות
הבת שלי היתה בעננים!!
בהחלט נחזור שוב!
מיקה
שירות מעולה ואדיב,
מארז ניפוץ מגניב ביותר
הזמנתי למסיבת יום הולדת וזה היה ממש מלהיב !!
הזמנתי מהילוש מארזים גם מארז דונאטס והיה הצלחה!
מנשה א
עוגות וקינוחים ברמה גבוהה, נראות, שירות והכי חשוב-טעים בטירוף, מומלץ
אירית
הזמנתי את הקייקפופס ליום הולדת של הבת שלי בת ה-14 (קשה לרצות נערות..), היה מושלם!
א. היחס של אסי היה חם, מקצועי ואיכפתי.
ב. הקייקפופס הגיעו מקושטים מדהים, יפה יותר מהתמונה שמצורפת פה.
ג. הטעם היה מעולה, כל החברות של הבנות אכלו והחמיאו. הם היו טעימים גם כמה ימים אחרי, לא רק באותו היום!
החבל היחידי שאני גרה יחסית רחוק מפתח תקוה והשליחות עלתה יחסית יקר.. אבל אם הייתה אפשרות לאסוף (היה גשום מאוד), הייתי אוספת בעצמי.
אני ממליצה בחום!!!
הילה סלאמה
אין לי מילים, נשארתי פעורת פה.
תראו כמה יופי וטעם... לא טעיתי בבחירה שלי אחת ויחידה אלופה ❤️❤️❤️❤️ רויטל הכי מומלץ שיש..... תודה תודה תודה
עדן
שמגיע מגיע !!
מארז מושלם , ואין מה לדבר על היחס של אוריה .
כל מי שרוצה לפנק את האהובים שלו , ממליצה בחום !!!
אני חד משמעית אזמין שוב 🤍