אורנה
תודה שולי, הזמנתי משלוח ליום הולדת של הבת שלי מארז קינוחים טבעוני והיא ממש אהבה
זה מה ששלחה לי...
טעיםםםםם, הפאי פקאן מושלםם והבראוניז מויסט 🤤 טנקיו מאמו❤️
מיקי ל.
תודה, תודה רבה. ונהיה בקשר לפעמים הבאות.
ושוב תודה.
מרינה
מחיר מושלם עבור מארז יפה איכותי וטעים מאוד 🤍 תודה לנטלי אל שרות אדיב
אורית
ממליצה בחום על הודיה
הייתי בחופשה באילת ורצינו להפתיע את הבת שלי במשלוח מתוק ומהמם והודיה צ'יק צ'ק נתנה לנו שירות
הבת שלי היתה בעננים!!
בהחלט נחזור שוב!