מתן
הזמנתי את עוגת מפעל הפיס המעוצבת ליום הולדת, העוגה רכה, עסיסית, עם שכבות שוקולד עשיר וקרם וניל עדין שמשתלבים נהדר. העיצוב היה מקורי ומרשים – ממש כמו כרטיסי לוטו אמיתיים, שווה ואיכותי. אין ספק שאזמין שוב!
משה
אבא מאוד שמח והתרגש מהעוגה
היא הייתה גבוהה יפה ומרשימה
טעימה מאוד מאוד ועשירה
תודה רבה רבה
הילה
העוגה מהממת אפילו יותר יפה מהתמונה!! הזמנתי עוגה מתנה והשירות היה מעולה, מהיר והותאם בדיוק למה שביקשתי! כל הכבוד ליבנת, את מדהימה 👏
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️
מיכל אירשה
היי איריס העוגה היתה מדהימה בכול מובן!
היא חוסלה ברגע! תודה רבה🥰🥰
זיו
שוחחתי עם מור ובאמת היה לי חשש בגלל המוס, אבל המוס היה כל כך עדין והעוגה הייתה טעימה ומושלמת באמת, ממליץ בחום!
מירב
ואוו! עוד לא טעמנו אבל השירות, הנראות והכל היה מושלם! אביה תודה על הכל בטוחה שזה גם טעים ❤️פרנסה טובה אמן.
אטליה הירש
העוגה היתה מדהימה!!! ככ יפה ומושקעת
ובמיוחד במיוחד טעימה!!!!
ממש ממש תודה לך🙏 וכמובן שאזמין ממך שוב בחגיגה הבאה😘
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️
דנה
היה מדהים
מפתיע מאוד
וטעים!!
אלף תודות
את מוכשרת ברמות
❤️❤️❤️❤️
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה