רוית
הי אסי, כולם אמרו כמה העוגה היתה טעימה. יצאה עוגה יפיפיה וטעימה. את באמת כישרון אמיתי!
אני סוגרת אצלך לשאר האירועים מעכשיו לעוד הרבה שנים קדימה❤️
עוגה מדהימה
העוגה היתה מושלמת ומהממת, טעימה מאוד, עלתה על כל הציפיות! בת אל קונדיטורית מעולה!
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו
Avital
העוגת בנטו הייתה ממש טעימה וטרייה! השירות היה מעולה , והכול הגיע בדיוק כמו שביקשתי. קניתי את העוגה לבן הזוג שלי ליום הולדת – והוא ממש אהב אותה ❤️ תודה רבה!
אסתר
היי בוקר טוב ושבוע מבורך!
רציתי להודות לך על העוגה המושלמת מבחוץ וטעימה מאוד מבפנים מחכה לחגיגה נוספת להזמין ממך שיהיה לך שבוע טוב ❤️
שרי אבו
הזמנתי עוגה למכינה קדם צבאית לבת שלי העוגה הגיעה בזמן,עוגה טעימה מאוד,מומלץ בחום!תודה רבה לאפרת ואייל משקל 🙏אנשים טובים
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
מירי
בוקר טוב מאמי
תקשיבי חייבת לציין שהעוגה פשוט אליפותתתת שיחקת אותה חבל על הזמן
מפתיע כמה שהייתה טעימה יחסית לפרווה
אין את פשוט מושלמתתת
אין ספק שזאת הפעם הראשונה ולא האחרונה שלך איתנו בחגיגות
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
לקוחה מעריצה
פשוט ואוו !! אין מילים לתאר את ההתרגשות של הבת שלי ברגע שהיא ראתה את העוגה !
יודית מקסימה, אדיבה, וישר באה לעזרתי ועשתה בדיוק כמו שהסברתי לה שאני רוצה,
הבת שלי הייתה בעננים והעוגה יצאה פשוט מושלמת.
רוצה להמליץ על יודית ועל העוגות הטעויות והיפייפיות שהיא מייצרת- כבר פעם שלישית שהזמנתי עוגה וכל פעם מחדש אני מרוצה !!
מאיה
תודה על עוגה מושלמת לנסיכה שלי
היא הייתה גם מאוד טעימה 😋 את אלופה מוכשרת
בטירוף!!!
תייגתי אותך באינסטגרם לפעם הבאה 😉
ראות
טוב, הבטחתי פירוט, אז תתכונני,
העוגה הייתה מצויינת, מעל ומעבר לכל הציפיות שלי!
הייתי בטוחה שהחיות הן מקרטון, אז זה יצא ממש מגניב שהן אכילות.
וגם, תמיד תהיתי אם העיצוב של העוגה בא על חשבון הטעם, וזה ממש לא! העוגה הייתה אחת הטעימות, עם כל השכבות והקרם, ממש מצויינת, כולם התלהבו ונהנו ודניאל במיוחד,
כל כך התלהבתי, שהבאתי את העוגה לדניאל לפני שהספקנו לצלם כמו שצריך, ודניאל ישר תפסה את ה 2, וליקקה מהקרם אז מזל שיש את התיעוד שלך.
תודה רבה רבה על הסבלנות והתוצר הסופי !!
המשך שבת שלום
לינוי
הכל היה מהמם וטעים רצח!!!!ובדרך כלל שזה יפה זה לא טעים...ופה זה גם יפה גם טעייים!!!
הכל היה מושלם אמאלה הבת שלי ע פ ה❤️❤️❤️
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
אילנה
שולי רציתי לכתוב לך שהעוגה היתה לנו ממש טעימה, מושלמת ואני חולמת עליה בלילות!!❤️
חושבת כבר במה אני אאתגר אותך ליום הולדת 50...
והתוספת של טל 🤣
הזמנתי את העוגה הזאת ליומולדת של אילנה והיא היתה אחת הטעימות
יונית
העוגה נדירה!!!ממש טעימה!!
איתן היה בעננים מהעוגה והילדים רבו מי אוכל איזה חלק. גם אחיינים שלי טעמו ואמרו שהעוגה טעימה מאוד!!!❤️