Avital
העוגת בנטו הייתה ממש טעימה וטרייה! השירות היה מעולה , והכול הגיע בדיוק כמו שביקשתי. קניתי את העוגה לבן הזוג שלי ליום הולדת – והוא ממש אהב אותה ❤️ תודה רבה!
נתנאל
תודה לך אסי היקרה על היחס והשירות המדהים!!
המחיר הסביר והעוגה המושלמת!! לא ציפינו לאיכות כזו!!
הכל עשוי שוקולד, קרם וניל, פצפוצי שוקולד וציפוי קרם. מדהים!! (לא בצק סוכר!!)
העוגה הטובה והטעימה ביותר מכל מי שהזמנו ממנו עד היום!! עד שלא תטעמו, לא תבינו!!
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
אלי
העוגה הייתה יפהפייה (יפה יותר מהתמונה) וטעימה מאוד. העוגה הוציאה וואו גדול מהבנות כשהעוגה יצאה אל השולחן ועשתה את חלקה בשואו של יום ההולדת.
קרן
העוגה מושלמתתתתת
הייתה טעימה בטירוף וכמובן מהממת ביופי
היא חוסלה תוך רבע שעה גם על ידי המבוגרים ❤️❤️❤️
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה
מיקה
או מי גאדדדדדדדדדד
אמאאא אמא אמא אמא ואבא
תקשיבי לי טוב זה מווווושלם!!!
דנה
היה מדהים
מפתיע מאוד
וטעים!!
אלף תודות
את מוכשרת ברמות
❤️❤️❤️❤️
שני
הזמנתי עוגת בנטו, חוויה יוצאת דופן: שירות מעולה, העוגה הגיעה בזמן, הייתה טרייה, יפיפייה ומאוד מאוד טעימה. ממליצה בחום, אין ספק שאת יודעת את העבודה. מבחינתנו היה 10 מתוך 10! ❤️
אודליה
וואוווווו את לא מבינה העוגה התחסלה היה טעים ברמותתתת
אין עלייך אלופה!!!!!!❤️❤️❤️
סיגי
היי מקסימה שאת, אני לא טעמתי אבל אנשים ממש אהבו ואמרו שהעוגה טעימה ממש, תודה רבה יקירה ❤️
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
משה
אבא מאוד שמח והתרגש מהעוגה
היא הייתה גבוהה יפה ומרשימה
טעימה מאוד מאוד ועשירה
תודה רבה רבה
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
אילנה
שולי רציתי לכתוב לך שהעוגה היתה לנו ממש טעימה, מושלמת ואני חולמת עליה בלילות!!❤️
חושבת כבר במה אני אאתגר אותך ליום הולדת 50...
והתוספת של טל 🤣
הזמנתי את העוגה הזאת ליומולדת של אילנה והיא היתה אחת הטעימות
שרה
סתיו רציתי להגיד לך שהעוגה הגיע בשלמות אל היעד ברוך ה' היא הייתה ממש ממש טעימה הפררו והטעמי!!! תודה רבה רבה