אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
מורן
שתהיי לי בריאה
את לא מהעולם הזה!
העוגות נראות וואו ❤️
מזל שיש לנו אותך ❤️
מאיה
תודה על עוגה מושלמת לנסיכה שלי
היא הייתה גם מאוד טעימה 😋 את אלופה מוכשרת
בטירוף!!!
תייגתי אותך באינסטגרם לפעם הבאה 😉
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו
תהילה לולו
אהובה העוגה הייתה מושלמת אחת הנדירות שאכלתי!! כולם עפו עליה ובצדק. תודה רבה לך שהיית חלק מהשמחה שלנו❤️❤️ שבת שלום
יונית
העוגה נדירה!!!ממש טעימה!!
איתן היה בעננים מהעוגה והילדים רבו מי אוכל איזה חלק. גם אחיינים שלי טעמו ואמרו שהעוגה טעימה מאוד!!!❤️
רחלי
ממליצה בחום,
לקחתי את לבנה לארוע של 50 איש
כולם פה אחד ואווווו
תודה יקירתי על ההשקעה והטעמים
🤗
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור
ליטל
היי,ההתלהבות מהעוגה היתה גדולה
לא רק מהנראות
גם הטעם נהדר
תודה ענקית
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!
אופיר
כולם אהבוו ועפו על זה!!
אמרו שהיא לא רק ניראת יפה
היא ממש ממש טעימה
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
קרולין
היי בוקר טוב
תקשיבי אלפי פרגונים על העוגה המושלמת שהכנת, לא מספיק שהנראות שלה הייתה מושלמת.
היא הייתה טעימה ברמות. אין ספק שכל אירוע אחזור אלייך ❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎂🎂
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
זיו
שוחחתי עם מור ובאמת היה לי חשש בגלל המוס, אבל המוס היה כל כך עדין והעוגה הייתה טעימה ומושלמת באמת, ממליץ בחום!
מרב
היה מדהים, העוגה פשוט מטורפת, מדויקת אחד לאחד כמו שדמיינתי, הייתי בהלם מהגובה זה היה מרשים בכמה רמות ולא משנה כמה השקעתי ביומולדת היא תפסה את כל תשומת הלב והכי חשוב גם היתה טעימה ממששש
תודה!