זיו
שוחחתי עם מור ובאמת היה לי חשש בגלל המוס, אבל המוס היה כל כך עדין והעוגה הייתה טעימה ומושלמת באמת, ממליץ בחום!
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
אודליה
וואוווווו את לא מבינה העוגה התחסלה היה טעים ברמותתתת
אין עלייך אלופה!!!!!!❤️❤️❤️
ליטל
היי,ההתלהבות מהעוגה היתה גדולה
לא רק מהנראות
גם הטעם נהדר
תודה ענקית
קרן
העוגה מושלמתתתתת
הייתה טעימה בטירוף וכמובן מהממת ביופי
היא חוסלה תוך רבע שעה גם על ידי המבוגרים ❤️❤️❤️
ליאורה
סתיו.אני הייתי המומה מהעוגה שעשית.איזה כשרונית את.יפה מאוד מעל המצופה.תודה רבה על הכול.שנחזיר לך רק בשמחות!!
אילנה
שולי רציתי לכתוב לך שהעוגה היתה לנו ממש טעימה, מושלמת ואני חולמת עליה בלילות!!❤️
חושבת כבר במה אני אאתגר אותך ליום הולדת 50...
והתוספת של טל 🤣
הזמנתי את העוגה הזאת ליומולדת של אילנה והיא היתה אחת הטעימות
שרון
מושלםםםם וטעים ברמות !!! תודה Essy Hananya אישה יקרה . כמה את קטנטונת את גדולה מהחיים . נהנינו מכל ביס
מורן
שתהיי לי בריאה
את לא מהעולם הזה!
העוגות נראות וואו ❤️
מזל שיש לנו אותך ❤️
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
Shirel
תקשיביייי שהעוגהההה מטורפתתתת לא מספיק שהיא נדירה בעיצוב יותר יפה ממה שרציתי היא גם הייתה טעימה ברמותתתת!!!!!
תודה רבההה אין ספק שזו לא הזמנה אחרונה ממך❤️❤️❤️
נורית
אי אפשר להפסיק לאכול
היה כל כך טעים בטוחה שניפגש שוב!
מיקה
או מי גאדדדדדדדדדד
אמאאא אמא אמא אמא ואבא
תקשיבי לי טוב זה מווווושלם!!!
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
רוית
הי אסי, כולם אמרו כמה העוגה היתה טעימה. יצאה עוגה יפיפיה וטעימה. את באמת כישרון אמיתי!
אני סוגרת אצלך לשאר האירועים מעכשיו לעוד הרבה שנים קדימה❤️
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
מרב
היה מדהים, העוגה פשוט מטורפת, מדויקת אחד לאחד כמו שדמיינתי, הייתי בהלם מהגובה זה היה מרשים בכמה רמות ולא משנה כמה השקעתי ביומולדת היא תפסה את כל תשומת הלב והכי חשוב גם היתה טעימה ממששש
תודה!
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️