אסתר
היי בוקר טוב ושבוע מבורך!
רציתי להודות לך על העוגה המושלמת מבחוץ וטעימה מאוד מבפנים מחכה לחגיגה נוספת להזמין ממך שיהיה לך שבוע טוב ❤️
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
קרן
העוגה מושלמתתתתת
הייתה טעימה בטירוף וכמובן מהממת ביופי
היא חוסלה תוך רבע שעה גם על ידי המבוגרים ❤️❤️❤️
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️
מנשה א
עוגות וקינוחים ברמה גבוהה, נראות, שירות והכי חשוב-טעים בטירוף, מומלץ
שרון
מושלםםםם וטעים ברמות !!! תודה Essy Hananya אישה יקרה . כמה את קטנטונת את גדולה מהחיים . נהנינו מכל ביס
אילנה
שולי רציתי לכתוב לך שהעוגה היתה לנו ממש טעימה, מושלמת ואני חולמת עליה בלילות!!❤️
חושבת כבר במה אני אאתגר אותך ליום הולדת 50...
והתוספת של טל 🤣
הזמנתי את העוגה הזאת ליומולדת של אילנה והיא היתה אחת הטעימות
רוית
הי אסי, כולם אמרו כמה העוגה היתה טעימה. יצאה עוגה יפיפיה וטעימה. את באמת כישרון אמיתי!
אני סוגרת אצלך לשאר האירועים מעכשיו לעוד הרבה שנים קדימה❤️
יונית
העוגה נדירה!!!ממש טעימה!!
איתן היה בעננים מהעוגה והילדים רבו מי אוכל איזה חלק. גם אחיינים שלי טעמו ואמרו שהעוגה טעימה מאוד!!!❤️
נורית
אי אפשר להפסיק לאכול
היה כל כך טעים בטוחה שניפגש שוב!
אופיר
כולם אהבוו ועפו על זה!!
אמרו שהיא לא רק ניראת יפה
היא ממש ממש טעימה
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו
עוגה מדהימה
העוגה היתה מושלמת ומהממת, טעימה מאוד, עלתה על כל הציפיות! בת אל קונדיטורית מעולה!
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
מירי
בוקר טוב מאמי
תקשיבי חייבת לציין שהעוגה פשוט אליפותתתת שיחקת אותה חבל על הזמן
מפתיע כמה שהייתה טעימה יחסית לפרווה
אין את פשוט מושלמתתת
אין ספק שזאת הפעם הראשונה ולא האחרונה שלך איתנו בחגיגות
ראות
טוב, הבטחתי פירוט, אז תתכונני,
העוגה הייתה מצויינת, מעל ומעבר לכל הציפיות שלי!
הייתי בטוחה שהחיות הן מקרטון, אז זה יצא ממש מגניב שהן אכילות.
וגם, תמיד תהיתי אם העיצוב של העוגה בא על חשבון הטעם, וזה ממש לא! העוגה הייתה אחת הטעימות, עם כל השכבות והקרם, ממש מצויינת, כולם התלהבו ונהנו ודניאל במיוחד,
כל כך התלהבתי, שהבאתי את העוגה לדניאל לפני שהספקנו לצלם כמו שצריך, ודניאל ישר תפסה את ה 2, וליקקה מהקרם אז מזל שיש את התיעוד שלך.
תודה רבה רבה על הסבלנות והתוצר הסופי !!
המשך שבת שלום
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור