ליאורה
סתיו.אני הייתי המומה מהעוגה שעשית.איזה כשרונית את.יפה מאוד מעל המצופה.תודה רבה על הכול.שנחזיר לך רק בשמחות!!
שרה
סתיו רציתי להגיד לך שהעוגה הגיע בשלמות אל היעד ברוך ה' היא הייתה ממש ממש טעימה הפררו והטעמי!!! תודה רבה רבה
מורן
שתהיי לי בריאה
את לא מהעולם הזה!
העוגות נראות וואו ❤️
מזל שיש לנו אותך ❤️
אסתר
היי בוקר טוב ושבוע מבורך!
רציתי להודות לך על העוגה המושלמת מבחוץ וטעימה מאוד מבפנים מחכה לחגיגה נוספת להזמין ממך שיהיה לך שבוע טוב ❤️
לינוי
הכל היה מהמם וטעים רצח!!!!ובדרך כלל שזה יפה זה לא טעים...ופה זה גם יפה גם טעייים!!!
הכל היה מושלם אמאלה הבת שלי ע פ ה❤️❤️❤️
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
אורית
נכנסתי לאתר כדי לחפש מישהי באיזור שלי,
ונתקלתי בעוגות שלך...
אמאלההה את מפחידההה, אחת יותר יפה מהשניה,
באסוש שאת לא מאיזור נתיבותתת.
תצליחי!!!!
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור
תהילה לולו
אהובה העוגה הייתה מושלמת אחת הנדירות שאכלתי!! כולם עפו עליה ובצדק. תודה רבה לך שהיית חלק מהשמחה שלנו❤️❤️ שבת שלום
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
מירי
בוקר טוב מאמי
תקשיבי חייבת לציין שהעוגה פשוט אליפותתתת שיחקת אותה חבל על הזמן
מפתיע כמה שהייתה טעימה יחסית לפרווה
אין את פשוט מושלמתתת
אין ספק שזאת הפעם הראשונה ולא האחרונה שלך איתנו בחגיגות
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
רוית
הי אסי, כולם אמרו כמה העוגה היתה טעימה. יצאה עוגה יפיפיה וטעימה. את באמת כישרון אמיתי!
אני סוגרת אצלך לשאר האירועים מעכשיו לעוד הרבה שנים קדימה❤️
שרי אבו
הזמנתי עוגה למכינה קדם צבאית לבת שלי העוגה הגיעה בזמן,עוגה טעימה מאוד,מומלץ בחום!תודה רבה לאפרת ואייל משקל 🙏אנשים טובים
קרן
העוגה מושלמתתתתת
הייתה טעימה בטירוף וכמובן מהממת ביופי
היא חוסלה תוך רבע שעה גם על ידי המבוגרים ❤️❤️❤️
יאנה מבשב
תודה שהבאת לנו את העוגה, העוגה שלכם ממש טעימה
מאוד אהבנו אותה קלילה קלאסית ממש לא כבדה
אנחנו בטח נזמין ממך עוג עוגות ממש אהבנו את העוגה
באמת תודה רבה