רחלי
ממליצה בחום,
לקחתי את לבנה לארוע של 50 איש
כולם פה אחד ואווווו
תודה יקירתי על ההשקעה והטעמים
🤗
לקוחה מעריצה
פשוט ואוו !! אין מילים לתאר את ההתרגשות של הבת שלי ברגע שהיא ראתה את העוגה !
יודית מקסימה, אדיבה, וישר באה לעזרתי ועשתה בדיוק כמו שהסברתי לה שאני רוצה,
הבת שלי הייתה בעננים והעוגה יצאה פשוט מושלמת.
רוצה להמליץ על יודית ועל העוגות הטעויות והיפייפיות שהיא מייצרת- כבר פעם שלישית שהזמנתי עוגה וכל פעם מחדש אני מרוצה !!
קרולין
היי בוקר טוב
תקשיבי אלפי פרגונים על העוגה המושלמת שהכנת, לא מספיק שהנראות שלה הייתה מושלמת.
היא הייתה טעימה ברמות. אין ספק שכל אירוע אחזור אלייך ❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎂🎂
מורן
שתהיי לי בריאה
את לא מהעולם הזה!
העוגות נראות וואו ❤️
מזל שיש לנו אותך ❤️
דנה
היה מדהים
מפתיע מאוד
וטעים!!
אלף תודות
את מוכשרת ברמות
❤️❤️❤️❤️
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
שרי אבו
הזמנתי עוגה למכינה קדם צבאית לבת שלי העוגה הגיעה בזמן,עוגה טעימה מאוד,מומלץ בחום!תודה רבה לאפרת ואייל משקל 🙏אנשים טובים
לינוי
הכל היה מהמם וטעים רצח!!!!ובדרך כלל שזה יפה זה לא טעים...ופה זה גם יפה גם טעייים!!!
הכל היה מושלם אמאלה הבת שלי ע פ ה❤️❤️❤️
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
ליאורה
סתיו.אני הייתי המומה מהעוגה שעשית.איזה כשרונית את.יפה מאוד מעל המצופה.תודה רבה על הכול.שנחזיר לך רק בשמחות!!
אורית
נכנסתי לאתר כדי לחפש מישהי באיזור שלי,
ונתקלתי בעוגות שלך...
אמאלההה את מפחידההה, אחת יותר יפה מהשניה,
באסוש שאת לא מאיזור נתיבותתת.
תצליחי!!!!
שרה
סתיו רציתי להגיד לך שהעוגה הגיע בשלמות אל היעד ברוך ה' היא הייתה ממש ממש טעימה הפררו והטעמי!!! תודה רבה רבה
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
Avital
העוגת בנטו הייתה ממש טעימה וטרייה! השירות היה מעולה , והכול הגיע בדיוק כמו שביקשתי. קניתי את העוגה לבן הזוג שלי ליום הולדת – והוא ממש אהב אותה ❤️ תודה רבה!
רוית
הי אסי, כולם אמרו כמה העוגה היתה טעימה. יצאה עוגה יפיפיה וטעימה. את באמת כישרון אמיתי!
אני סוגרת אצלך לשאר האירועים מעכשיו לעוד הרבה שנים קדימה❤️
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
משה
אבא מאוד שמח והתרגש מהעוגה
היא הייתה גבוהה יפה ומרשימה
טעימה מאוד מאוד ועשירה
תודה רבה רבה
נורית
אי אפשר להפסיק לאכול
היה כל כך טעים בטוחה שניפגש שוב!
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!