ליאורה
סתיו.אני הייתי המומה מהעוגה שעשית.איזה כשרונית את.יפה מאוד מעל המצופה.תודה רבה על הכול.שנחזיר לך רק בשמחות!!
עוגה מדהימה
העוגה היתה מושלמת ומהממת, טעימה מאוד, עלתה על כל הציפיות! בת אל קונדיטורית מעולה!
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
אורית
נכנסתי לאתר כדי לחפש מישהי באיזור שלי,
ונתקלתי בעוגות שלך...
אמאלההה את מפחידההה, אחת יותר יפה מהשניה,
באסוש שאת לא מאיזור נתיבותתת.
תצליחי!!!!
משה
אבא מאוד שמח והתרגש מהעוגה
היא הייתה גבוהה יפה ומרשימה
טעימה מאוד מאוד ועשירה
תודה רבה רבה
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
ראות
טוב, הבטחתי פירוט, אז תתכונני,
העוגה הייתה מצויינת, מעל ומעבר לכל הציפיות שלי!
הייתי בטוחה שהחיות הן מקרטון, אז זה יצא ממש מגניב שהן אכילות.
וגם, תמיד תהיתי אם העיצוב של העוגה בא על חשבון הטעם, וזה ממש לא! העוגה הייתה אחת הטעימות, עם כל השכבות והקרם, ממש מצויינת, כולם התלהבו ונהנו ודניאל במיוחד,
כל כך התלהבתי, שהבאתי את העוגה לדניאל לפני שהספקנו לצלם כמו שצריך, ודניאל ישר תפסה את ה 2, וליקקה מהקרם אז מזל שיש את התיעוד שלך.
תודה רבה רבה על הסבלנות והתוצר הסופי !!
המשך שבת שלום
שרה
סתיו רציתי להגיד לך שהעוגה הגיע בשלמות אל היעד ברוך ה' היא הייתה ממש ממש טעימה הפררו והטעמי!!! תודה רבה רבה
מרב
היה מדהים, העוגה פשוט מטורפת, מדויקת אחד לאחד כמו שדמיינתי, הייתי בהלם מהגובה זה היה מרשים בכמה רמות ולא משנה כמה השקעתי ביומולדת היא תפסה את כל תשומת הלב והכי חשוב גם היתה טעימה ממששש
תודה!
נורית
אי אפשר להפסיק לאכול
היה כל כך טעים בטוחה שניפגש שוב!
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!
ליטל
היי,ההתלהבות מהעוגה היתה גדולה
לא רק מהנראות
גם הטעם נהדר
תודה ענקית
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
קרן
העוגה מושלמתתתתת
הייתה טעימה בטירוף וכמובן מהממת ביופי
היא חוסלה תוך רבע שעה גם על ידי המבוגרים ❤️❤️❤️
אסתר
היי בוקר טוב ושבוע מבורך!
רציתי להודות לך על העוגה המושלמת מבחוץ וטעימה מאוד מבפנים מחכה לחגיגה נוספת להזמין ממך שיהיה לך שבוע טוב ❤️
מירי
בוקר טוב מאמי
תקשיבי חייבת לציין שהעוגה פשוט אליפותתתת שיחקת אותה חבל על הזמן
מפתיע כמה שהייתה טעימה יחסית לפרווה
אין את פשוט מושלמתתת
אין ספק שזאת הפעם הראשונה ולא האחרונה שלך איתנו בחגיגות
Shirel
תקשיביייי שהעוגהההה מטורפתתתת לא מספיק שהיא נדירה בעיצוב יותר יפה ממה שרציתי היא גם הייתה טעימה ברמותתתת!!!!!
תודה רבההה אין ספק שזו לא הזמנה אחרונה ממך❤️❤️❤️