מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
זיו
שוחחתי עם מור ובאמת היה לי חשש בגלל המוס, אבל המוס היה כל כך עדין והעוגה הייתה טעימה ומושלמת באמת, ממליץ בחום!
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
ליטל
היי,ההתלהבות מהעוגה היתה גדולה
לא רק מהנראות
גם הטעם נהדר
תודה ענקית
מרב
היה מדהים, העוגה פשוט מטורפת, מדויקת אחד לאחד כמו שדמיינתי, הייתי בהלם מהגובה זה היה מרשים בכמה רמות ולא משנה כמה השקעתי ביומולדת היא תפסה את כל תשומת הלב והכי חשוב גם היתה טעימה ממששש
תודה!
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
שרי אבו
הזמנתי עוגה למכינה קדם צבאית לבת שלי העוגה הגיעה בזמן,עוגה טעימה מאוד,מומלץ בחום!תודה רבה לאפרת ואייל משקל 🙏אנשים טובים
רחלי
ממליצה בחום,
לקחתי את לבנה לארוע של 50 איש
כולם פה אחד ואווווו
תודה יקירתי על ההשקעה והטעמים
🤗
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
לינוי
הכל היה מהמם וטעים רצח!!!!ובדרך כלל שזה יפה זה לא טעים...ופה זה גם יפה גם טעייים!!!
הכל היה מושלם אמאלה הבת שלי ע פ ה❤️❤️❤️
לקוחה מעריצה
פשוט ואוו !! אין מילים לתאר את ההתרגשות של הבת שלי ברגע שהיא ראתה את העוגה !
יודית מקסימה, אדיבה, וישר באה לעזרתי ועשתה בדיוק כמו שהסברתי לה שאני רוצה,
הבת שלי הייתה בעננים והעוגה יצאה פשוט מושלמת.
רוצה להמליץ על יודית ועל העוגות הטעויות והיפייפיות שהיא מייצרת- כבר פעם שלישית שהזמנתי עוגה וכל פעם מחדש אני מרוצה !!
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
Revital
היי מאמוש
רציתי להגיד תודה
היתה עוגה מרשימה וממש ממש ממש טעימה
לא להאמין שזה פרווה 🥰
ממש תודה ואני כמובן אדאג להמליץ ❤️
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!
תהילה לולו
אהובה העוגה הייתה מושלמת אחת הנדירות שאכלתי!! כולם עפו עליה ובצדק. תודה רבה לך שהיית חלק מהשמחה שלנו❤️❤️ שבת שלום
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה
שרון
מושלםםםם וטעים ברמות !!! תודה Essy Hananya אישה יקרה . כמה את קטנטונת את גדולה מהחיים . נהנינו מכל ביס