אורית
נכנסתי לאתר כדי לחפש מישהי באיזור שלי,
ונתקלתי בעוגות שלך...
אמאלההה את מפחידההה, אחת יותר יפה מהשניה,
באסוש שאת לא מאיזור נתיבותתת.
תצליחי!!!!
יונית
העוגה נדירה!!!ממש טעימה!!
איתן היה בעננים מהעוגה והילדים רבו מי אוכל איזה חלק. גם אחיינים שלי טעמו ואמרו שהעוגה טעימה מאוד!!!❤️
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
Rose
העוגה הייתה טעימה מאודדדד היה מושלםםם תודה רבה לך אני אמליץ לאחרים גם❤️
קרולין
היי בוקר טוב
תקשיבי אלפי פרגונים על העוגה המושלמת שהכנת, לא מספיק שהנראות שלה הייתה מושלמת.
היא הייתה טעימה ברמות. אין ספק שכל אירוע אחזור אלייך ❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎂🎂
נורית
אי אפשר להפסיק לאכול
היה כל כך טעים בטוחה שניפגש שוב!
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
נחמי
הייתה הפתעה מושלמת ביופיה,וטעימה ככ
אלופה!!!מאלחת לך הרבה הצלחה
אסתר
היי בוקר טוב ושבוע מבורך!
רציתי להודות לך על העוגה המושלמת מבחוץ וטעימה מאוד מבפנים מחכה לחגיגה נוספת להזמין ממך שיהיה לך שבוע טוב ❤️
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
בר
לקח לנו מלא זמן לבחור, כל כך הרבה אפציות,
אבל השתלם העוגה שהזמנו היתה טובהמאוד
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה
Shirel
תקשיביייי שהעוגהההה מטורפתתתת לא מספיק שהיא נדירה בעיצוב יותר יפה ממה שרציתי היא גם הייתה טעימה ברמותתתת!!!!!
תודה רבההה אין ספק שזו לא הזמנה אחרונה ממך❤️❤️❤️
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
מירי
בוקר טוב מאמי
תקשיבי חייבת לציין שהעוגה פשוט אליפותתתת שיחקת אותה חבל על הזמן
מפתיע כמה שהייתה טעימה יחסית לפרווה
אין את פשוט מושלמתתת
אין ספק שזאת הפעם הראשונה ולא האחרונה שלך איתנו בחגיגות
אופיר
כולם אהבוו ועפו על זה!!
אמרו שהיא לא רק ניראת יפה
היא ממש ממש טעימה
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
מנשה א
עוגות וקינוחים ברמה גבוהה, נראות, שירות והכי חשוב-טעים בטירוף, מומלץ
דקל ד.
טעמתי וזה מדהים,
וואו
הקרם שלה,
העוגה עצמה , לא טעמתי כאלו