ליאורה
סתיו.אני הייתי המומה מהעוגה שעשית.איזה כשרונית את.יפה מאוד מעל המצופה.תודה רבה על הכול.שנחזיר לך רק בשמחות!!
רונית
העוגה היתה יפה וגם טעימה תודה על הכל.
מבחינתי קנית את זכותך להיות הפיבוריטית שלי מבחינת הזמנת עוגות.
תודה על זה שאת בהתראה קצרה הכנת עוגה יפה וטעימה לתפארת.
יבורכו ידייך, תודה כל הכל!
שרון
מושלםםםם וטעים ברמות !!! תודה Essy Hananya אישה יקרה . כמה את קטנטונת את גדולה מהחיים . נהנינו מכל ביס
אביטל
רציתי לנגיד לך שהעוגה הייתה טעימה רצח... ממש!!!!
זה היה פשוט מעל ומעבר! ❤️❤️
מנשה א
עוגות וקינוחים ברמה גבוהה, נראות, שירות והכי חשוב-טעים בטירוף, מומלץ
שרי אבו
הזמנתי עוגה למכינה קדם צבאית לבת שלי העוגה הגיעה בזמן,עוגה טעימה מאוד,מומלץ בחום!תודה רבה לאפרת ואייל משקל 🙏אנשים טובים
קרולין
היי בוקר טוב
תקשיבי אלפי פרגונים על העוגה המושלמת שהכנת, לא מספיק שהנראות שלה הייתה מושלמת.
היא הייתה טעימה ברמות. אין ספק שכל אירוע אחזור אלייך ❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎂🎂
משפחת יעקובוב
בוקר טוב יקירה,
אחרי שהתאוששנו קצת יכולה לרשום לך בנינוחות פידבק על העוגה.
נתחיל בחיצוני- העוגה יפייפיה! ברמה שכאב לי לחתוך אותה.
החלק הפנימי- הממרחים בין השכבות טעימים מאוד ומתמזגים עם הבסיס
בהרמוניה מטורפת.
הקרם קצפת- בדרך כלל לא אוכלת את הקצפת כי יש לה טעם לוואי של מריר מתוק ( גם בחלבית) אך הפעם אכלתי הכל כי ממש טעים לי.
שורה תחתונה.... העוגה הייתה מושלמת בכל המובנים ונהננו לאכול אותה!
תודה רבה שהשארת לנו טעם של עוד ובע"ה נשמח להזמין אצלך לשמחות הבאות, ממשפחת יעקובוב
Limor
צהריים טובים,
תקשיבי העוגה הייתה טעימה בטירוףף!
הילדים עפו עליה
לא נשאר פירור
ממש ממש תודה וחג שמח נשתמע בימי הולדת הבאים 🥰❤️
נתנאל
תודה לך אסי היקרה על היחס והשירות המדהים!!
המחיר הסביר והעוגה המושלמת!! לא ציפינו לאיכות כזו!!
הכל עשוי שוקולד, קרם וניל, פצפוצי שוקולד וציפוי קרם. מדהים!! (לא בצק סוכר!!)
העוגה הטובה והטעימה ביותר מכל מי שהזמנו ממנו עד היום!! עד שלא תטעמו, לא תבינו!!
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
אודליה
וואוווווו את לא מבינה העוגה התחסלה היה טעים ברמותתתת
אין עלייך אלופה!!!!!!❤️❤️❤️
מרב
היה מדהים, העוגה פשוט מטורפת, מדויקת אחד לאחד כמו שדמיינתי, הייתי בהלם מהגובה זה היה מרשים בכמה רמות ולא משנה כמה השקעתי ביומולדת היא תפסה את כל תשומת הלב והכי חשוב גם היתה טעימה ממששש
תודה!
דנה
היה מדהים
מפתיע מאוד
וטעים!!
אלף תודות
את מוכשרת ברמות
❤️❤️❤️❤️
עבדו
תודה רבה רבה ❤️❤️❤️
גם מאוד טעימה וגם יפיפיה !!
כולם התלהבו. באמת אחת העוגות היותר טעימות שאכלתי ❤️ ואני לא מחמיאה
בקלות ...☺️. תודה רבה רבה .הצלת אותי ועשית מצווה גדולה לילדה !!
תהילה לולו
אהובה העוגה הייתה מושלמת אחת הנדירות שאכלתי!! כולם עפו עליה ובצדק. תודה רבה לך שהיית חלק מהשמחה שלנו❤️❤️ שבת שלום
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
רוית
הי אסי, כולם אמרו כמה העוגה היתה טעימה. יצאה עוגה יפיפיה וטעימה. את באמת כישרון אמיתי!
אני סוגרת אצלך לשאר האירועים מעכשיו לעוד הרבה שנים קדימה❤️
לינוי
הכל היה מהמם וטעים רצח!!!!ובדרך כלל שזה יפה זה לא טעים...ופה זה גם יפה גם טעייים!!!
הכל היה מושלם אמאלה הבת שלי ע פ ה❤️❤️❤️
אילנה
שולי רציתי לכתוב לך שהעוגה היתה לנו ממש טעימה, מושלמת ואני חולמת עליה בלילות!!❤️
חושבת כבר במה אני אאתגר אותך ליום הולדת 50...
והתוספת של טל 🤣
הזמנתי את העוגה הזאת ליומולדת של אילנה והיא היתה אחת הטעימות