שני
הזמנתי עוגת בנטו, חוויה יוצאת דופן: שירות מעולה, העוגה הגיעה בזמן, הייתה טרייה, יפיפייה ומאוד מאוד טעימה. ממליצה בחום, אין ספק שאת יודעת את העבודה. מבחינתנו היה 10 מתוך 10! ❤️
ראות
טוב, הבטחתי פירוט, אז תתכונני,
העוגה הייתה מצויינת, מעל ומעבר לכל הציפיות שלי!
הייתי בטוחה שהחיות הן מקרטון, אז זה יצא ממש מגניב שהן אכילות.
וגם, תמיד תהיתי אם העיצוב של העוגה בא על חשבון הטעם, וזה ממש לא! העוגה הייתה אחת הטעימות, עם כל השכבות והקרם, ממש מצויינת, כולם התלהבו ונהנו ודניאל במיוחד,
כל כך התלהבתי, שהבאתי את העוגה לדניאל לפני שהספקנו לצלם כמו שצריך, ודניאל ישר תפסה את ה 2, וליקקה מהקרם אז מזל שיש את התיעוד שלך.
תודה רבה רבה על הסבלנות והתוצר הסופי !!
המשך שבת שלום
קרולין
היי בוקר טוב
תקשיבי אלפי פרגונים על העוגה המושלמת שהכנת, לא מספיק שהנראות שלה הייתה מושלמת.
היא הייתה טעימה ברמות. אין ספק שכל אירוע אחזור אלייך ❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎂🎂
רביד
עוגה מטורפתתתתתת הגשמת חלום לילדה
ביקשנו עוגה בגווני הסגול טורקיז ופרפרים
וסמכנו על סתיו,ויצא פשוט מושלם!!!!
וברגע שפתחנו אותה התגלו טעמים משגעים ממרחים ותוספות...כולם נהנו ממנה במסיבה
תודה רבה לך על הכל
אין ספק שנחזור
Shirel
תקשיביייי שהעוגהההה מטורפתתתת לא מספיק שהיא נדירה בעיצוב יותר יפה ממה שרציתי היא גם הייתה טעימה ברמותתתת!!!!!
תודה רבההה אין ספק שזו לא הזמנה אחרונה ממך❤️❤️❤️
רחלי
ממליצה בחום,
לקחתי את לבנה לארוע של 50 איש
כולם פה אחד ואווווו
תודה יקירתי על ההשקעה והטעמים
🤗
חגית
וואוו וואוו שולי את אמנית! העוגה מושלמת בפער. עומר היה בשכרון חושים כשראה את יצירת האמנות הזו של חצי ספיידרמן חצי באטמן, העוגה היתה גבוהה וממש מרשימה והקטע שאהבתי שהיופי לא בא על חשבון הטעם!!
בכל ביס מרגישים את האווריריות והנימוחות.
זאת עוגת היומולדת הטובה ביותר שאי פעם הזמנתי! תודה תודה ❤️❤️
שרה
סתיו רציתי להגיד לך שהעוגה הגיע בשלמות אל היעד ברוך ה' היא הייתה ממש ממש טעימה הפררו והטעמי!!! תודה רבה רבה
מירי
אין לי מילים לתאר עד כמה אני
מודה לך על הכול!
קינוחים יצאו מושלמים לא נשאר
אפילו אחד בנות עפו על זה!
והעוגהההההה אמאלההההה
אליפותתתתתתת עולם!
כולן נשארו עד סוף הערב כדי
לטעום ממנה העוגה הכי הכי הכי
טעים שאכלנו בחיים אין אחת שלא
לקחה עוד ושאלה מי הכינה.
יצא לך מושלם כי אני יודעת שכל דבר שאת
עושה מכל הלב!
תודה רבה לך!!!
Revital
היי מאמוש
רציתי להגיד תודה
היתה עוגה מרשימה וממש ממש ממש טעימה
לא להאמין שזה פרווה 🥰
ממש תודה ואני כמובן אדאג להמליץ ❤️
סיגל
העוגה מושלמת וטעמנו אותה בשתיים בלילה חחח טעיםםםםם סוף
איגור
בוקר טוב! העוגה הייתה מאוד טעימה ילדים נהנו מאוד תודה רבה לך וניפגש בקרוב
תהילה לולו
אהובה העוגה הייתה מושלמת אחת הנדירות שאכלתי!! כולם עפו עליה ובצדק. תודה רבה לך שהיית חלק מהשמחה שלנו❤️❤️ שבת שלום
אלי
העוגה הייתה יפהפייה (יפה יותר מהתמונה) וטעימה מאוד. העוגה הוציאה וואו גדול מהבנות כשהעוגה יצאה אל השולחן ועשתה את חלקה בשואו של יום ההולדת.
מאיה
תודה רבה סתיו יקרה
על עוגה מושקעת ויפה
הייתה מאוד טעימה רכה ועסיסית
אלופההה
אורית
נכנסתי לאתר כדי לחפש מישהי באיזור שלי,
ונתקלתי בעוגות שלך...
אמאלההה את מפחידההה, אחת יותר יפה מהשניה,
באסוש שאת לא מאיזור נתיבותתת.
תצליחי!!!!
רותם
תודה רבהההה על העוגה המושלמת!! והכי חשוב שהייתה גם טעימה!
אין ספק שאמליץ עלייך ונפגש בימי הולדת הבאים שלנו
שחר
עוגות טעימות מאוד שרות מעל הכל !!
חיסלו את העוגה בקצב מסחר!!
תודה רבה רבה לך!!!!
מתן
עוגה טעימה ומושקעת מאוד. כולם אהבו וביקשו עוד חתיכה
שרי אבו
הזמנתי עוגה למכינה קדם צבאית לבת שלי העוגה הגיעה בזמן,עוגה טעימה מאוד,מומלץ בחום!תודה רבה לאפרת ואייל משקל 🙏אנשים טובים